Let's dance

Ångrar att jag inte spelade in B som blondinbella, haha!

Kvällen har varit precis som en fredagkväll ska vara. Myst ner oss i soffan, gått en promenad med hundarna, varm choklad och massa gottttt! Elin fick mig att hitta en supergod sak. Ica har ju frysta bär, hallon/blåbär osv. Sen har dom mixade fruktochbär som är supergott!!!! Man kan äta dom tinade utan nånting ,doppa i choklad eller med glass!!

Nu ska vi se på en film sen sussaaaa. Imorgon är det träning på schemat sedan vindrickande och dans med bästa tjejerna! Längtar redan:)

Nä, nu ska jag slita B från hans mobil, hoppas ni haft en lik bra fredag som jag:)


Minisviten på hotell avenyn skulle inte sitta fel igen!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SNYGG BILD PÅ^MIG TACK SÅ MKT !!!

2009-01-24 @ 16:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0