När man får sova ut på skoldagar måste vara det skönaste!

Hade sovmorgon till 10.40 idag, och jag somnade kring 10 igår.
Tror ni inte att jag sov 11 timmar inatt, och det var underbart skönt :)

Igår tränade jag bodypump med Elin och Pontus. Och jag kan lova att träningsverken inte är nådig. Egentligen så skulle jag och Philippa tränat spinning idag men vi hade ingen bil så vi får skita i det och gå en lång promenad istället. Ska nog gå en omväg till henne också tror jag:)

Efter träningen igår så hade jag tänka överraska B med att komma till han. Men jag råkade försäga mig så det blev ingen överraskning. Men mysigt var det ändå:)


Är det bara jag som längtar till balen???

Förra året när jag gick med B så var det så roligt, och tänkte verkligen hur skoj det skulle bli mitt år. Fick reda på idag att baldatumet är den  4 juni! Klänningen är ju klar, förutom att den ska sys om. Väska och skor kvar. Ah vad jag längtar!!!!! Att man får känna sig sådär fin är faktiskt roligt. På balen är det tiotusenmiljarder gånger roligare att vara tjej, tror jag iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0