Oh happy day

Godmorgon:)

Ja, det kan man lugnt säga, ville bara ligga kvar i sängen imorse, men icket. Nä'r man bor en mil utanför stan så måste man oftast passa bussar, jag börjar kring 10 idag men måste ändå fara halv9. Jag hade kunnat sova minst en timme till om jag bodde i stan. Men sånt är livet!

Idag har jag först skola, sen ska jag och B hem till mig tror jag. Kvällen bjuder på innebandyträning, promenad och mys:) Det är så skönt nu när man inte har något i skolan, då kan man göra precis vad man vill när man kommer hem, istället för att ha ångest när böckerna bara ligger där och ruttnar. Nej, iår ska jag försöka ta tag i pluggandet på en gång. Det gick faktiskt bra på höstterminen, men nu när man ser framemot balen och studenten blir det nog liiiite svårare att koncentrera mig på skolan. Menmen!

Nu måste jag kila till bussen så jag inte missar den.
Hoppas ni får en bra dag, för det ska jag ha :)



Vill tillbaka....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0