Ont huvud

Mitt huvud bankar!!!!!!

Hartar verkligen att ha ont i huvet. Har det mer eller mindre varje dag så jag känner knappt att jag har ont i huvudet. Så när jag väl kännerdet gör de riktigt riktigt ont, som idag. Usch, och jag som skulle träna. Men det kanske ändå var bra att jag vilade.... vill inte få tillbaka min svimmkänsla, fick det igår så nu måste jag skärpa mig med allt vad de heter mat och träning ifall jag ska orka!!!! Ibland är jag riktigt dålig på dedär, att ta hand om mig själv. Jag gör gärna andra en tjänst, men det slutar ofta med att det gå överstyr och folk utnyttjar mig för att jag inte kan säga nej. Måste verkligen lära mig, för det var de som fick kroppen att säga stopp förra gången...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0