Överraskning

Gårdagskvällen blev inte som jag tänkt. Egentligen skulle jag gå till philippa, men jag hade inte orken att gå, haha och kände mig lite spyfärdig. Sen ju längre kvällen gick desto mer uttråkad var jag. Vid 9 kände jag att det var lite sent att fara till Philippa eftersom hon hade skola idag och inte jag hehehehehe.... Så jag for och överraskade B istället:)

Fick dessutom skjuts av Jolla och Vera, hahahah! Det var verkligen en upplevelse i sig om man säger så.. Inget nämnt, ingen skada skedd! Tog bussen från stan till Gräsmyr och nog blev han överraskad iaf. Puss:)

Har precis vart ute och gått med hundarna och nu ska jag ta bussen hem:) Kvällen blir inte heller som planerad. Skulle egentligen vara med Matte och Philippa men då hade philippa någr andra plnaer så får se vad det blir istället =) Bio eller något kanske, vi får se!

Jaja, ska kila till bussen nu. Ha en bra dag!


Kan någon snälla ta mig tillbaka till paradiset... Vill iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0