Ps. I love you

Förstår inte hur man kan gråta så mycket till en film!!!!

Jag har sett den en gång tidigare med B, då förstod jag inte dem som grät till den för jag tyckte inte den var särskilt bra. Men nu ångrar jag mig. Jag grät från början till slut, gud vad känslig jag är.... haha! Men den är så underbart fin!!!!! Jag älskar såna filmer.

Men jag skulle aldrig klara av att någon i min närhet dog. Fy vad hemskt.. Jag kan inte tänka mig hur mitt liv skulle se ut då, jag vill inte tänka på det. Det är just därför man ska ta vara på det man har och "leva som om det vore den sista dagen i livet". Men hur många gör de? Hur ofta tar man inte saker för givet? Hur ofta blir inte vi människor besvikna om vi inte får som vi vill? Vi måste lära oss att uppskatta mer helt enkelt.. För innan vi vet ordet av det kan de vara borta..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0