Slut i kroppen och knoppen

Jag kom till USM lite tidigare än vad jag trott eftersom det gick snabbare på banken. Så då gick jag på rullbandet i en timma sen kom Philippa och höll mig sällskap. Vi körde core och stepxpress. Duktiga flickor:) Men nu är jag verkligen helt slut!!!! Det var tillochmed jobbigt att äta, så då förstår ni graden. Haha!

Helgen närmare sig verkligen med stormsteg men jag har inga somhelst planer, kanske vara med matte och philippa imorgon :D Sen match på lördag och träna söndag. Men förutom de så äre nadaaaa!

Innan jag for iväg och tränade så var jag inne och kikade på HMs hemsida och jag vill ha en snygg jeansjacka till sommaren!!!!




Och såklart så ska jag börja drömma om bikinisar också!!!!




De två översta är från HM och de tre understa från victoria secret:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0