Today is a good day

Nu börjar mitt såkllade nya liv, som man alltid säger men man återgår alltid till det gamla. Vi får se om jag fortsätter i de spåren eller bryter mönstret. jag hoppas på de sista iallafall!

Innan jul bestämde jag och Philippa oss för att börja träna på usm. Vi får se hur det går men jag är väldigt taggad. Vi har redan varit där två dagar, ena dagen körde vi gruppträning, och idag gymmade vi litegrann.

Jag har satt upp som mål att försöka gå ut och gå alla dagar jag har tid, träna innebandy en till två gånger i veckan plus match sen träna på usm så ofta vi hinner!! På de så ska jag försöka hålla att enbart äta onyttigheter en dag i veckan, med undantag på mörk choklad och osaltade nötter:)

Hr även fler nyårslöften, som att vara en bättre vän och flickvän, uppskatta mer, skaffa jobb, fara till minst ett annat land osv osv. Har fler men de behåller jag för mig själv!

Nyår spenderades förövrigt i Hemavan med underbart folk och jag vill bara tillbaka!!!!! Förhoppningsvis så blir det Hemavan vecka5 och vecka10 också, taggatagga!!!! Bilder kommer upp sen därifrån när jag fått dom av Philippa!!!!!!!!

Annars har jag inte gjort mycket alls på det nya året, det enda stora är att jag äntligen tagit körkortet!!!!! Eller äntligen och äntligen, kunde inte ta det så mycket tidigare i och med att jag fyllde år den 24 december. Tog det precis 2 veckor efter min 18årsdag:) Nä, nu ska jag sluta skriva strunt. Visar lite bilder från hemavan istället!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0