Vaniljkyssar

Idag var tidigiaste jag klivit upp på länge, 06.30!

Säger bara tack för att jag har sovmorgon varje skoldag:) Vi har somsagt fältstudier denhär veckan och man ska vara hos en chef. Så jag är hos micha på hans jobb! Har fått väldigt mycket gjort av arbetet som vi ska lämna in idag faktiskt. Måste skriva om allt osv på datorn men har skrivit ner det mesta:) Vi ska kolla på organisationen och ledarskapet. Är iprincip klar med organisationen, ledarskapet har jag börjat med. Skönt!!!

Fick skjuts in till stan, sen hann jag springa i lite affärer men hittade nadaaa! Frös så sjukt mycket så jag köpte ett te på tehörnan. Vaniljkyssar. Det luktar helt dunerbart!!!!! Ska smaska i mig de sen så får ni höra!

Ikväll ska det iallafall tränas med Philippa, känns skönt! Blir dock inte supersuper mycket träning i veckan. Men tror inte det är bra att träna för mycket hellr, eller det är de ju inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0