ÄNTLIGEN!!

NU HAR VI EN EGEN LÄGENHET SOM ÄR MYSIG :D

Nu är allt i sin ordning, förutom gardiner, duk till bordet osv! Plus att vi ska ta ut en av sofforna (de lämnade 2).

Men ni skulle sett hur det såg ut innan vi började städa, vill knappt säga. Ångrar att jag inte tog nåt kort. Somsagt så hade han som bodde här tidigare rökt inomhus så det STANK rök i hallen, köket, vardagsrummet och toan. Topan var tillochmed värst, vi har inte ens fått bort lukten trots att vi skurat golv, väggar flera gånger! Vi märkte när vi skurade väggarna i vardagsrummet (de är typ naturvita väggar) så märkte vi att det blev skillnad i färgen. Väggarna var alltså typ gul/brun/vita innan, så vi stod och skrubbade tills vi blev svettiga. Men nu när vi hett upp alla våra egna saker som vi köpte på IKEA osv är det väldigt mysigt:) Vi kommer trivas väldigt bra!! Ska ta bilder när jag har tid så de som vill får se:)

Har iaf haft kassaupplärning idag i 2½ timme sen jobbat från 16-22! Från att ha varit strå¨lande sol blev det storm, ösregn, blixtrar och åska! Sjukt. Vi trodde att vi skulle få övernatta på jobbet, haha! Men jag tog mig hem, de hade slutat regna somtur var när jag slutade.

Jobbar hela helgen, imorgon 12-20 och söndag 12-18. Men det är pengar och jag trivs med de jag jobbar med, alla är sjukt sköna!

Vad mer, ja, inte mycket händer faktiskt. Har varit så mycket med flytten.
Men skriver nog mer imorgon:) Hade braaaaaa!

PS. PHILIPPA! Hoppas du har det riktigt jäkla skoj första kvällen du går ut lagligt ;) PUSSPÅRE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0