bränt!

Det är visst inte bara jag som är lite osmart här.....

När jag kommer in genom dörren efter jobbet känner jag att det stinker rök.
Jag  ska berätta varför....

Imorse när jag precis hade satt på ett ägg och åt yoghurt så ringde de från jobbet och frågade om jag kunde börja 1 istället för 2 (klockan var halv1). Så jag slängde i mig yoghurten och jag bad björn hålla koll på ägget. Jag sa till honom att ägget skulle koka 8minuter.

Senare idag skulle han tina en bulle i mikron (var på högsta värmen och då har man ju inte mer än ca. 30sekunder, om ens det). Tror ni inte att han hedde mikron på 8minuter???? Hahah, klant:)

Han möttes av denna syn:


dvs. ganska mycket rök som ni ser.
Kanske sett ut såhär när killen som bodde här innan rökte inomhus? vemvet.

Imorgon är jag ledig :) SKÖNT! är helt slut efter idag, tror det är för att jag står i kassan och ska alltid vara trevlig, så mycket nytt osv. Men det är roligare att stå i kassan, tiden går snabbare och det är roligt att möta folk:)

Jaja, hoppas ni haft en bra dag!
Blir mys framför tvn nu sen sängen! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0