check

Promenad med elin 07.30 - check
Fara till jussbuss - check (även fast de inte hade tid.....dit på torsdag igen)
Ta en springtur på 50minuter - check
Göra styrka - check
Tvätta - check

Och klockan är inte ens 1. Underbart:) Har hela dagen framför mig nu.
Funderbar på om jag ska fara och ändra bokföringsadress!
Björn kommer nog jobba länge idag, somvanligt. Men pengarna behövs!
Speciellt efter en tråkig händelse..... Men vi klarar oss!

Och man lär sig något nytt efter varje misstag!!


Nä, nu ska jag försöka att inte deppa ihop. Allt löser sig, det har jag lärt mig:)
Trots att allt inte händer på en sekund!

Är glad att jag har vänner & familj som stöttat mig till att bli starkare, det är underbart!

Nä, nu ska jag fortsätta göra något vettigt.
Jag ska fortsätta finslipa mina CVn:)


Fint väder börjar det bli iallafall:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0