Dagen





Låg somsagt i parken och solade ett tag. tänkte att jag kunde ligga till 3 iallafall. Nä, då kom de fetaste molnen och det blev jättekallt. Så klockan 2 tog jag mitt pick och pack och gick in igen. Tror ni inte att solen sken när jag kom ut ur duschen? Såklart!

Gick iaf och handlade till lördag osv:) Sen vid halv5 tog jag trikken till jussbuss.
Fick hjälp, de skulle höra av sig så snart som möjligt, skönt! Hoppashoppashoppas..

Håller på att fixa middag nu iaf. Blir köttbullar, potatis & gräddsås!
Roligare än köttbullar och makaroner som man jämt äter, haha!

Ikväll blir det väl lugnt somvanligt. Dina frågade om jag ville hänga med ut, men allt blir så krångligt om Björn ska hämta mig osv :/ Lite trist men, aja.. En annan gång:)  Jaja, ska kila nu. Hadeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0