Det verkar som....

....att Björn slutar ganska tidigt idag för en gångs skull:)

Då ska vi käka hamburgare har jag bestämt, med pommes! MUMS. Vi var somsagt och storhandlade igår och köpte massamassa mat!Sen har jag gjort en kladdkaka åt han bara för att han suktade så mycket efter det igår! Hoppas den blev god bara:)

Nu har jag precis hängt upp tvätten (känner mig som världens hemmafru nu, haha....) och ska se Gossip Girl samt invänta bear. Måste säga att trots att jag var trött imorse var det otroligt härligt att kliva upp tidigt. Man blir faktiskt mycket piggare (kan också bero på att jag varit ute & rört på mig osv idag, men ändå..)

Har kollat på lite jobb också, hittat några som jag tror jag ska svara på!
Men det ska jag be Björn om hjälp till, vad jag ska skriva osv.
Skönt att ha någon att prata med när man gör sånt jööööö!

Nä, GG vare! Hadeeeepyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0