fre.

Klev upp vid halv10 imorse och tog en springtur. Fy fasen vad omotiverad jag var. Men för att jag ska komma igång måste jag fara ut ca. varannan dag, för om jag skippar en gång som jag tänkt är det lätt att jag skippar nästa, ja ni fattar. Men det var härligt efteråt:) Riktigt skönt!

Sen tog jag en tripp till sandaker center och gick på vinmonopolet och köpte rosé tills på lördag samt gick på ica och köpte tandkräm osv. Nu sitter jag här igen. Det såg verkligen inte ut som att det skulle bli fint väder men nu är det riktigt fint. Har dock endel att göra innan jag jobbar så känns som inte lönt att gå ut och lägga mig, ja jag är lite lat, jag vet. Men det är SJUKT tråkigt att ligga själv och sola. Håller ni inte med? Antingen ska man vara på en strand med fika eller så ska man ha sällskap i parken, punkt slut! Det går bra nån timma men jag blir rastlös :P Haha!

Nä, skriva CV ska jag göra nu.
Haaaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0