fre.

Drömde världens mardröm inatt, sjukt verklig.
Skönt att jag vaknade och insåg att det bara var en dröm!


Vaknade av ett ryck imorse, b trodde han hade försovit sig. Men som tur var hade han inte det:) Sen sa han att det var fint väder ute, underbart!! Klev upp vid halv10, gick en promenad i en timma ungefär. Sen gjorde jag snabbt iordning frukost, gjorde scones, fixade annat fika samt packade ihop bok mm. som kunde vara behövligt i parken!

Gick ut och la mig vid halv12, riktigt varmt, trots att det var lite dis.
Vid 3 blev det väldigt molnigt så jag gick in, duschade osv.
Begav mig sedan till fruktstället, köpte grönsaker osv,
vidare till meny, köpte ingredienser till tacooooooos!!!
Björn och Kalle kommer hem snart och då ska vi äta tacos, mumma :D
Kalle hade nämligen köttfärs som var tvungen att lagas, gött!!

Börjar 11 ikväll, slutar kring 5-6 beroende på hur lång tid det tar att stänga. Tur att B hämtar mig, hade inte vågat gå hem själv. Aldrig! Usch, vill inte ens tänka på det.

Nä, nu ska jag se GG oich invänta pojkarna:)
Ha en underbar fredagskväll folkens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0