gnatt

Efter en rolig arbetsdag som gick rätt snabbt, en kväll framför tvn & lite mys på det så säger jag godnatt.

Måste bara påpeka (som de flesta av mina vänner vet) att jag är otroligt lättlurad, det är inte ens roligt!!!!
Idag på jobbet var det några kineser som skulle beställa, de stod och snackade på kinesiska:
Jobbarkompis: Om de frågar efter ris så kan vi erbjuda det
Jag: Har vi ris?
Jobbarkompis: Ja, vi kan erbjuda det till dom (han ler lite finurligt)

Fick ett härligt skratt iaf.
Vilken dag har BK ris liksom? hahah... sämst.
Fast jag har varit sämre, ni skulle bara vilja höra om thailands&japans attacker mot norge...........

Men det sparar jag för mig själv!
GODNATT!


Såhär roligt tyckte jag det var, nästan.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0