Hemmakär!

Har kommit underfund med att jag är otroligt hemmakär, trodde inte att jag var det. Iallafall inte så mycket.

Det är otroligt jobbigt att inte ha Alla sina nära och kära omkring sig. Jag har visserligen både Björn och Elin här. Men resten är hemma, hemma i Umeå. Har inte längtat hem sen dagen vi kom men nu gör jag det. jag saknar alla hemma!!! Längtar efter att träffa er! KOM HIT!

Jag önskar jag hade pengarna till att fara hem en gång i månaden, bara för att krama om alla!! Men somsagt, det är inte föralltid. Och jag bor med världens underbaraste människa! men jag vill ha ALLA här! Men tyvär kan man inte få allt på en och samma gång!

Puss på mina underbara vänner & familj! Ni är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0