lediga dag, fullt upp!

Klev upp vid halv 9 imorse när B ringde och väckte mig.
Skrubbade väggarna i köket, hallen & toan en gång till!

For iväg till stan med trikken och köpte en duk, muggar, ljus, mat osv.
När jag kom hem bakade jag bullaaaar. Mumma! Så nu luktar det nybakat här:)

Fick även tipset av mamma att he ettika (eller hur det stavas) i ett glas där det luktar rök så försvinner lukten. Gjorde de direkt när jag kom hem, hedde glaset på toan. Nu när jag gick och luktade vet jag inte om jag inbillade mig eller inte men tyckte inte det luktade alls nästan nu!!! Underbart:)

Björn slutar snart, då ska vi göra kyckling och ris!, ba så ni vet. haha....

Gör ett nytt inlägg med bilder från lägenheten:) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0