lör.

Igår innan jag for till jobbet trodde jag inte att jag skulle kunna hålla mig vaken, var sjuuuukt trött. Haha!  Men när jag väl kom dit gick det jättebra. Dock obehagligt med människor som är sjukt fulla och vet knappt vad de säger, äckliga gubbar som flörtar med en. Men man får lära sig ignorera:) Vid halv5 därikring var jag jäkligt trött dock. haha! Sen skulle Rami skjutsa hem Nina som bor åt samma håll som mig så då sa jag åt Björn att gå och lägga sig!

Kom hem vid 6, för de skulle göra massa saker efter stängning, somnade kanske vid halv7. Trodde nog att jag skulle sova till 1-2 MINST.Men nä, då vaknar jag halv12 pigg??? Sovit 5h och brukar sova minst 9, sen ska jag jobba natt inatt också! Haha, men skönt iaf så kan vi hitta på något idag:)

Nä, nu ska jag hoppa lite till på sömntutan så han stiger upp, hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0