mån.

Hade en riktigt mysig dag igår med min kära:) Trots de dåliga slutet på lördan!
Vi tog ett paraply och gick till deli deluca och köpte massa gott som vi kunde ha:)
Köpte bland annat "jelly belly" om ni vet vad det är!


såna godisar!

Det fanns i "lösvikt" massa olika smaker som man fick välja bland. Bland annat kiwi, hallon, röda äpplen, körsbär, kokos, bubblegum. Men det fanns även äckliga smaker som SMÖRPOPCORN. Fyfasen vad äckligt det var, haha! Vi hade dessutom smörpopcorn hemma, det var inte så gott att äta riktiga popcorn efter man smakat den godisen.... Tycker dock att det var en rolig idé:) Istället för att blanda alla så får man välja. Dock jäääääääävligtjäbligtjävligt dyrt. 30kr/hg. Sjukt! Men gött:)

Efter de for vi iaf hem, e&p kom förbi ett tag sen fortsatte vi mysa på:) Åt hamburgare och pommes till middag tills vi nästan spydde, haha! Sen började vi se "hangover" vid 10 men såg inte klart den så det ska vi nog göra ikväll efter jag slutat!

Jag och Elin gick på en promenad imorse kring halv9, rriktigt härligt trots regn! Nu har jag hunnit he in den rena tvätten i garderoben, diskat osv. Tror jag ska se ett avsnitt av GG nu. Börjar inte jobba förrns kl 14. Men ska in till stan vid 1 för att köpa en ny mobil.. Orkar inte fara in innan.

Aja, ha en härlig dag:)

Kommentarer
Postat av: N

Jaha så alla mina sms som skickas kommer fram till tjuven

2009-07-20 @ 14:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0