mån.

Vaknade 11, utvilad! Helt underbart:) Det behövdes vill jag lova!!

Gick ner på stan, gjorde lite ärenden osv. Sen hände en knäpp grej när jag var påväg hem:

Jag var ca. 5minuter hemifrån så är det en gubbe som går ikapp mig, då tänkte jag att jag saktar ner så får han gå om mig. Hatar att gå bredvid nån som man inte känner. Men nä, då saktar han ner också. Så då ökar jag tempot, vad tror ni han gör då? Jo, han börjar också gå snabbare. Sen kommer vi till ett övergångsställe där det var grönt, då stannar jag helt, det är klart att han stannar helt då också. Fick lite panik, så tog upp mobilen, sen var det några som gick åt andra hållet så jag följde efter dom. Då ser jag hur han går över övergångsstället och börjar följa efter en annan tjej, sen gick jag en (läs sprang) omväg hem för att slippa möta han. Snacka om läskig gubbe!!!!

Nu är jag hemma iaf, har just gjort scones, mumma! Hann inte äta frukost innan jag gick så det får bli nu. Ikväll jobbar jag 2h på Oslo s så innan det vet jag inte vad jag ska hitta på! Vi får se:)

Nä, nu ska jag äta. Hadeee

Kommentarer
Postat av: N

skriv mera dååå. pusss

2009-07-30 @ 17:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0