mån.

Gårdagen började bra, mitten på dagen förstördes dagen av ett sms gällande en sak.
Men vi ska inte bry oss, försöker bara skrämma. Men det är svårt, aja! Vi klarar oss!

Idag blir det jobb 12-18 sen hem, promenad kanske. Ledig imorgon, då har jag massor av saker att göra så det blir upp tidigt för min del. Måste börja sova mindre, förstår inte hur jag kan sova så jäkla mycket. Men beror nog på att jag inte kunnat slappna av förrns nu. Var mycket innan studenten sen att bo på en madrass och svettas som en gris varje natt gör nog att jag inte fått tillrä'ckligt med BRA sömn. Så den tar jag igen nu.

Men nu måste jag ändra på detta :P Har fasen sovit 10-11h de senaste dygnen. Sjukt för att vara mig! Men imorgon ska jag upp tidigt trots att jag är ledig somsagt.

Nä, nu ska jag göra lite frukost innan jobbet!
Ha en fin dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0