Nya tag

Nu har jag andats och kunna skratta lite iallafall, haha!
Att en mobil kan vara så otroligt betydelsefull är sjukt egentligen!

Men, kan inte lägga all energi på det i all evighet, men så fort något bra händer så händer något dåligt tätt inpå..Aja. idag ska vi bara feta oss. Skulle ut och springa men jag strejkar, punkt slut. Mysdag helt enkelt :) Är sjukt trött, ingen aning om när vi kom hem. Men inte jättesent iaf, eller vid 3kanske. Hade en trevlig kväll tills någon ville leka tjuv. Vi åt middag, spelade kort osv:) Tack för det iallafall!

Nä, nu ska jag hoppas att det kommer en bra tid för mig snart!
Hoppas ni har en bra dag:) Ta hand om er! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0