ons.

Jag är så sjukt dagavild. Igår trodde jag att det var måndag & nu fick jag för mig att det var torsdag. Märkligt dedära med dagar hur man blandar ihop det är man inte har några rutiner.. Men nästa/nästnästa vecka ska jag bege mig ut och söka jobb, för fullt!!

Igår blev det en härlig dag:) For somsagt ut och sprang en timme, städade lite, tog en promenad med elin. Sen visade det sig att Björn slutade rean vid halv3 så då fick jag för mig att vi skulle fara till Sverige och handla! men sen visade det sig att det var längre än vi trott till strömstad :/ tråkigt men istället for jag och Björn och storhandlade på det största meny i Oslo/Norge? Kom inte ihåg men.. Sen bröts strömmen också så vi kunde inte käka och de visste inte när vi skulle få tillbaka den. Så vi for på Burger King och åt, sen gick vi och såg Bruno. Hade verkligen förhöga förväntningar. Ja, den var HELT sjuk. Ibland var den riktigt rolig men ibland ville man bara somna och vakna upp någon annanstans! Men mysigt var det iaf:)

Börjar somsagt jobba klockan 12. Slutar 6, så det är skönt:)
Ledig imorgon, får se vad jag gör då. Finslipa mina CVn ska jag iaf göra!

Ha en bra dag:)

Kommentarer
Postat av: Elin

Det søg att det var så långt till Sverige :( Men nån gång får vi ta det, ikke sant? :)



Lycka till på jobbet!

Lutar iaf åt parmiddag på søndag,

men vi hør av oss :) Klem



Ps. Jag trodde imorse att det var måndag, sen blir det ju hur najs som helst nær man kommr på att det ær onsdag! Snart helg ;P



Vi ær fortfarande dataløs dock. It sucks.

2009-07-22 @ 12:20:00
URL: http://elinmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0