på natalies begäran...

.....skriver jag mer, haha:)

Händer inte så mycket, bara jobbjobbjobb irpincip, igår jobbade jag 10-18, sen 22-02.30, kom hem vid halv5 och idag börjar jag 2, slutar 10. Riktigt dålig tid men, sån kan det vara! Jag har typ blivit arbetsskadad de sista dagarna när det har varit så JÄKLA mycket folk, jag drömmer om hamburgare VARJE natt. Haha, jagvet, jag är lite knäpp! Igår var det galet med folk, det var 2 eller 3 konserter, metallica, madonna, sen var det någon som sa lady gaga också! alla var dessutom slutsålda så det var galet hela dagen! Vi slet som djur.

Hmm, vad mer! Jea och Niklas bor ju hos oss nu:) Skoj att nån till av mina vänner har flyttat hiiiit :D

Nu ska jag göra mig iordning, fika osv. Sen blir det work.
Ha en fin dag:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet att man inte har något vettigt att skriva när man jobbar.. men alltid roligt att läsa:D saknar dig massssor pussiluss

2009-07-31 @ 17:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0