Rosa

ÄNTLIGEN kunde jag ta ut pengar från mitt svenska kort.
Så jag gick raka vägen till rema1000 och handlade!

Och jag höll på att dö påvägen hem när jag skulle bära alla påsar. Nästan som ett träningspass, haha...
När jag kom hem gjorde jag varma mackor i ugnen, mums vad gött det var:)


Fick även med min fina mugg (köpte 2 mörkrosa & 2 ljusrosa på clas ohlsson i måndags, björn blev glad...) haha!

_________________________________

Till något helt annat, eller ja. nästan.

Jag köper ofta saker för att jag tycker det har en fin förpackning osv.
Ett exempel är detta doftljus:



Blommig, rosa, söt. Ja, varför inte liksom?
Samma sak med muggarna ovanför. Jag dricker inte kaffe/latte eller något. Men dom var som....fina på något sätt. Sen billiga också.. Så idag när jag var och handlade och skulle köpa duschcréme stod jag vid palmolive eller vad de heter. Ni vet? Den första jag såg var den rosa, luktade på den, den luktade gott, la ner den i korgen. Sen ekade Björns röst i mitt huvud som sa att jag alltid köper så tjejiga grejer, så jag la tillbaka den rosa och tog en blå istället... Haha! Ja.. Om jag hade fått välja hade vi haft rosa överallt.... Nä, nu överdriver jag! Men jag har lyckats lite i vardagsrummet iallafall, som ni kan se :)



Tycker det ger en mysig känsla.

Nä, nu ska jag sluta snacka skit & fortsätta se GG!

Hadeeeeeeeeeeeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0