sön.

Fyfasen vilken natt alltså!!!!!! Femtusenmiljoner gånger värre än fredagnatten. De flesta var femtusen gånger odrägligare, fullare, jobbigare osv. Sen att jag var femtusen gånger tröttare igår än i fredags plus att det var femtusen gånger mer folk dubbelt så länge igår gjorde det inte bättre.

Haha, ja! Nämen det gick bra. Förutom vissa som är riktigt jobbiga, men sån kan det vara ibland:) Björn kom och hämtade mig så jag slängde mig i sängen kring 6. Idag ställde vi klockan så, vi ska storstäda, var ett tag sen vi gjorde det nu. Alltså torka hyllor osv. Jea & hennes pojke ska ju bo här ett tag tills de hittat lägenhet så:)

Ikväll blir det middag hos e&p:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0