tis.

Börjar inte jobba förrns 14 idag så hade tänkt gå en promenad.
Skulle egentligen fara ut och springa igår men hann inte och har verkligen ingen motivation. Var har den tagit vägen? Och jag tänker inte tvinga mig själv, för det leder aldrig till något gott. Jag måste känna mig motiverad för att göära det, så äre bara! Så jag tar en promenad istället, ser mig runt:) Vi har ju knappt varit och gott här i området så!

Hoppas alla mina nära och kära mår bra, och alla andra såklart!
saknar er massvis..

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag skulle stiga upp vid 7 och træna imorse, før jag børjade først kl 10. Jag och Pontus vaknade av att Hans væckarklocka ringde kl 8. Tur som fan att han hade stællt den (han hade tænkt gå och træna då..)! Min hade aldrig ringt! Och vi sov som Stockar! Blir så less på min J***vla telefon.



Ær ændå sur øver att jag inte hann gå och træna, vi kækade på restaurang igår (gott som fan) sen massa godis & kakor, och vi hinner inte træna ikvæll. Och det hær var typ førsta dagen på længe som jag faktiskt var lite motiverad.. Menmen, sova fick jag iaf! Haha.



Ses på fredag ;D

2009-07-07 @ 11:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0