tors.

Denhär veckan springer verkligen förbi känner jag.

Imorse när jag vaknade ville jag itne gå upp, allt kändes verkligen sådär jobbigt. men på något sätt tog jag mig ut och sprang ändå, gick 20 min, sprang 40. Gjorde lite styrka när jag kom hem. Sen ringde min fina mamma! Nu känner jag mig mycket bättre:) Sitter just nu och laddar ner musik till min ipod! GE MIG MUSIKTIPS!!!!

Har intw använt min ipod sen jag fick min mobil, har endast lyssnat på den då. Men nu raderade jag all musik på den och lägger in ny:) Riktigt roligt att ha helt ny musik faktiskt. Måste bara köpa nya hörlurar!

Ikväll blir det mys med pannkaksmiddag:) Somrigt och gött!

PUSS

Kommentarer
Postat av: N

i love college - Asher Roth

Milow - Ayo Technology

Rap Das Armas - Lucana Club Mix hur skön som helst.

2009-07-23 @ 14:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0