tors.

UNDERBART VÄDER IDAG :D

Klev upp strax efter 9 imorse, samtidigt som Björn. Han började senare idag (hoppas han inte slutar senare än vanligt så jag måste fara till jussbuss) For ut och sprang i en timma, riktigt härligt:) Gjorde lite styrka efter det sen städade jag hela lägenheten. Gick rätt snabbt för Björn hade dammtorkat på de flesta ställena så jag behövde bara byta sängkläder, dammsuga, torka golven, speglar osv. Nu känns det fräscht här. Ifs småstäder vi rätt ofta så hinner aldrig bli skitigt, men det blir lätt dammigt nu när man har fönstrena öppna ganska mycket.

Har precis käkat yoghurt, ska ta mig mitt ägg sen lägga mig ute i parken här bredvid ett tag:) Hinner dock inte ligga så länge, måste gå och handla osv, sen kanske fara till jussbuss vid 5 så. Nä, nu måste jag röra på mig.

Ha en underbar dag:) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0