Vilka drömmar jag har

Alltså jag har typ drömt sjuka drömmar varje natt sen vi kom hit.

Inatt drömde jag att jag var gravid, & det var sjuuukt verkligt. Drömde att jag & B for hem, först for vi hem till mamma, sen till pappa. Där var Sonny(min lillebror) typ Alvas (pappas sambos dotter) slav. När vi for hem till Gräsmyr så var hundarna inte jätteglada utan bara lite och jag började typ storböla för det. Sen började vi fundera över barnvagn osv, vad vi skulle önska oss i julklapp. Vi visste inte ens om barnet skulle komma på vintern eller sommaren....

Somsagt, drömmar är svåra att förklara. Men den var sjukt verklig, och jag var glad över att vara gravid i drömmen. Jag tänkte att "nu blir jag också en ung mamma som min mamma". Haha. Jag som alltid sagt att jag ska förverkliga drömmar som jag har och ha en utbildning/stadig ekonomi innan jag skaffar barn. Knäppt!

Idag är jag iaf lediiiiig! Så det blir nog slappande framför gossip girl, har lite att ta igen:)
Björn skulle tydligen jobba rätt länge idag.

Nä, nu ska jag gå och handla sen mysa ner mig i soffan!
Ha en underbar dag, det är ni värda. Varenda en av er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0