Vilken mardröm

Björn skulle upp och jobba 7 imorse men försov sig så jag vaknade med ett ryck halv8 och sa att han hade försovit sig. Han trodde först klockan var 10, men somtur var hade han bara försovit sig 30min. Hursomhelst bad jag han låsa dörren, men när han for hörde jag inte om han låste den helt eller inte, men ides inte gå upp och kolla. Sen hörde jag massa röster utifrån i och med att vi sover med fönstret öppet. Tillslut somnade jag.

Då drömde jag (kom inte exakt ihåg hur det var) att jag var med Elin, minns inte exakt vad vi gjorde men vi var ute iaf. Sedan kom det typ ett gäng och tog henne, och jag sprang och gömde mig. Efter några dagar så skulle mamma skjutsa mig någonstans, då slet någon ur henne ur bilen och hade hett en tråd runt min hals. Då var jag fast också. Minns inte exakt vad de skulle göra med oss som de hade fångat men jag och Elin var inte på massa ställe. Hon fick förövrigt typ tälja saker medans mig misshandlade dom. Mitt i allt kom det in ormar som skulle ha mat, och det är (som många vet) min största rädsla. Försökte iaf rymma fleraflera gånger men lyckades aldrig. Vaknade sista gången jag försökte rymma och de jagade mig.

Går verkligen inte att förklara drömmar men jag har typ fortfarande hjärtat i halsen känns det som.

___________________________________

Till något helt annat.

Ska börja jobba klockan 12 somsagt så tills dess ska jag baaara ta det lugnt!
Ikväll vet jag inte vad som händer men det blir väl bara lugnt:)

Hoppas ni har en härlig dag!!! PUSS


bästa du!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahahaha, TÄLJA saker??

2009-07-04 @ 10:32:36
Postat av: N

haha kanske jag som har varit dålig på att sitta vid datorn nu ser jag ;) bra uppdatering!! kul att ni har fått egen lägenhet nu. Gör plats för oss. see you soon! PUSS

2009-07-04 @ 17:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0