6 juni

Innan jag skriver något annat vill jag säga grattis till min underbara vän natalie som fyller 19 idag :D GRATTIS GUMMAN! Kommer och fikar i eftermiddag:)

Men shit vad tiden springer iväg, den gör verkligen det, just springer!!!
På onsdag är det studenten, på fredag flyttar vi till ett annat land :O
Hjälp, vi har inte ens packat nånting än. Aja, hoppas det löser sig.....
Känns både spännande och jättehemskt att flytta.
Man har liksom tryggheten hemma och där måste vi stå på egna ben!
Ifs tror jag det är bra att stå på helt egna ben redan från början men.
Nä, fy. Lämna allt och alla här hemma:( Tur att det inte är för evigt!!!!!

Men istället för att tänka på allt jobbigt ska jag tänka positivt, försöka iaf. Brukar oftast vara lättare sagt än gjort men! Försöka kan man alltid göra:)

Jaja, nu ska jag snart väcka B för frukost sen vettesjutton.
Det haglade när jag klev upp imorse, stört. Och igårkväll var det 3 grader:O Vinter?
Nä, nu ska jag göra goooood frukost med färskt bröd, ägg, och glocken-multi!

Ha en underbar nationaldag!!!!


PUSS PÅ DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0