ångest

Usch, ångrade att jag köpte dendär sista ölen igår som jag verkligen inte behövde. men sånt är livet! 
Kom isäng vid halv4, sovit ca. 4timmar men jag är laddad för jobb. Skönt att det bara är 5timmar:)
Sen är det typ personalfest, de bjuder på allt, kött, frukt, alkohol osv. Nice:)

Ja, gårdagen blev väldigt spontan. Var tänkt att jag ich Elin skulle ha tjejkväll hemma.
Sen hörde vi att det var fest uppe på terassen, vi satt och drack lite vin osv. så vi gick upp.
Snackade med några killar som sedan skulle ut på nåt ställen så vi hängde på.
Det var så jävla lång kö så vi gick in genom några buskar, hehe ;) Gratis är gott!

Rolig spontan kväll helt enkelt, men nu måste jag spara pengar!!!!!
Jobb väntar, hadeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0