Balen 2009

Vilken hejdundrandens dag och kväll det var igår!!!

Det började med att jag for till mamma för att fixa håret! Vi hade provat innan och sådär så det gick relativt snabbt faktiskt. Så vi var klara ganska tidigt:) Skönt! Sen skjutsade mamma mig till Annas jobb där jag fick vänta ett tag. Hon vart lite sen med sin kund så vi blev lite sena med sminket. Här är resultatet på hår+smink! (klicka på de små bilderna för att göra de större)




Sminket ser man kanske inte så bra på dessa bilder. Vi sotade iallafall ögonen väldigt mycket sen fick resten av ansiktet vara väldigt neutralt så fokuset skulle bli på ögonen! Hade även ett läppgläns, som inte syns på denna bild, som gjorde att läpparna knappt syntes, dvs. den var nästan hudfärgad:)

Hursomhelst. Efter jag sminkat klart mig var jag så jäkla stressad!!! Och allt blev bara fel. Björn hade inte ens bytt om eller fixat håret(klockan var 15.20 och vi skulle träffas 15.30), han hade glömt köpa cider åt mig och allt var bara kaos. Det slutade med att jag stod i Björns trappuppgång och bytta om till klänningen, haha!!

Vi var iaf hemma hos Björn innan, drack lite, åt lite frukt, ost och kex osv. Hade allmänt trevligt. Det var jag, Natalie, Matilda, Jennie, Jea. Alla med sina pojkar:) Lite bilder från "förfesten":


Haha, kanske inte så fin, men ack såhärlig:) PUSS PÅ ER!


Alla uppklädda frå topp till tå:)


Jag och Honey, haha:)


SKÅL!!!!!

Sen bar det av mot folkets hus och röda mattan! Den gick lika fort som förra året, dock var jag inte lika nervös, tror jag, haha! Bilresan var dock i en klass för sig! Skumpa och ett glatt gäng kom vi. Pojkarna fick vara gentlemän åt oss, Björn körde så det var ganska skoj:) Väl därinne var det så satans jäkla bra stämning. Massa sång och skrik i väntan på maten, god mat, JÄVULST bra musik, speciellt i slutet då det kom gamla klassiker som bland annat ABBA!

Frida hade lovat oss en efterfest på Haga men svek oss (skämt å sido ;)) så jag, björn, natalie och jocke for på max och hade efterfest, haha! Sen damp vi ner i sängen, efter jag tagit ut mina 87 hårnålar jag hade i håret, haha!! Hade bästa kvällen på länge och ångrar inte ett enda öre jag spenderade därinne, trots att jag är pank nu. Men vad gör de om hundra år liksom??? NADA:) Här kommer lite bilder från när vi var därinne! Låter bilderna tala för sig själv!


Svettigt och äcligt var det medan man väntade på att gå in i idun.....


Bästa natalie med sin pojke:)


Hahahahahaha......


Såhär förbannat kul hade jag (hahaha, dubbelhakan bjuder jag på!!)

Tack alla som gjorde min kväll, ni är bäst :D
Nä, nu orkar jag nge mer här. Kommer troligast bilder lite då och då så ni får hålla utkik:) Ikväll blir det hemmamys i soffan med gotta tror jag! Blir nice:) Imorgon fyller natalie år, puss!!

Kommentarer
Postat av: Philippa

Gud vad fina ni var på alla bilder!! Bästa bilden tycker jag var på dig och Honey ;)

2009-06-06 @ 11:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0