:)

Det ska INTE regna imorgon på dagen!!! Underbart:) Nu litar jag på yr och om dom inte har rätt då jäklar!!!!

Har iaf varit nere på stan idag och fixat sista möjliga sakerna tills imorgon. Köpte hälgrepp till skorna, hämtade min blomma osm var färdigsydd och köpte ett ljust nagellack!

Har bara legat och latat mig framfr tvn, är sjukt trött men får inte sova. Då somnar jag inte ikväll :P Ska nog däremot dricka mer vatten, har ont i huvudet som attan!!! Så nu ska jag ösa i mig vatten!!!!

Jaja, ska nog fixa naglarna nu:) PÖSS

Kommentarer
Postat av: Elin

Fan vad du satsar :P Gulligt gumman ;)



Ha nu en underbar dag och kväll!

Ni kommer vara så himla fina.

Ta mycket bilder!! Puss&Kram

2009-06-04 @ 06:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0