:(

Natalie fick mig precis att inse hur nära Norge är och hur mycket jag kommer sakna allt och alla...

Alla underbara vänner lämnar jag här, familj och all trygghet att veta att om man behöver något finns allt nära tillhands. Men nu kommer det inte finnas nöra tillhands längre, inte på ett tag. Åhhhh:( Jag vill verkligen fara och ta denhär utmaningen, men samtidigt är det jäkligt jobbigt..

Det gäller att inte tänka så mycket, bara göra. Jag ska försöka.

Nä, nu måste jag sluta. Får inte tänka. Inte gråta. Jo, det får jag. Men det är jobbigt. Oj vad jag kommer gråta. På studenten. När vi far. Ja, veckan kommer vara tung. Börjar nästan gråta nu. Hejdå. Men ett hejdå är inte föralltid. Bara för några månader.


Hennes grymtningar kommer jag nog också sakna lite, faktiskt.

Kommentarer
Postat av: E

ALLA underbara vänner...?



Du, kom ihåg att du har mig här och jag får "längta hem"-ryck ibland, men det som är så bra är att då kan du och jag deppa tillsammans :) Med lite Ben N Jerrys och ett långt snack så ska du se att allt känns bättre.



Och tänk på alla pengar du kommer tjäna! Och den nya upplevelsen av en ny stad. Och ni kommer verkligen i rätt tid, det kommer nog vara svårt att deppa i denna underbara sommarstad :)



Och nej, det är absolut inte ett hejdå för alltid.



See you soon!

2009-06-07 @ 20:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0