Fotogenisk

Var ute på en promenad med Philippa och melker, mysigt:)
Men vi hinner ses på torsdag innan också så det är inte hejdå än iallafall, skönt!

Var även och klippte till löshåret nu så jag kan ha det på studenten:) Helt otroligt att vi hittade samma färg som mitt egna hår i och med att jag har så otroligt mycket olika nyanser i mitt hår nu. Men älskar verkligen färgen jag har. Inte För blont men samtidigt somrigt, lite solblektaktigt sådär:)

Haha, påtal om min rubrik. Måste bara visa en bild som passade in i vårat samtalsämne i lördas och Natalie och Jocke. Vi pratade om modeller och att man inte behöver vara snygg för att vara modell, men man måste vara fotogenisk. Efter ett tag tog vi bilden nedan och konstaterade att varken jag eller natalie är särskilt fotogeniska av oss ;)


Hahaha....... PUSS på mina favoriter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0