Fredagkväll = mys!

Vilken härlig dag det har varit idag:) Efter att ha kommit hem från Björn så tog jag en promenad med musiken i öronen till pappa och laddade in bilderna på datorn. Stannade där ett tag sen begav jag mig hit och packade upp alla grejer osv.Har bara småpysslat med såna saker. Följde med mamma och handlade. Vi köpte lite torrvaror som man kan ha med sig till Norge, som pasta, havregryn, tandkräm osvosv. Massa saker. Som en bra start liksom:) Blir ju dyrt om man ska köpa alla "basgrejer" på samma gång. Så då sponsrade mamma oss lite, TACK!

Ikväll har jag tagit en välbehövlig dusch så nu sitter jag i shorts och Björns tröja (som han fick av mig från malta, haha) och bara tar det väldigt väldigt lugnt. Tror jag ska hämta ett glas cola också, blev sugen. Haha, påtal om cola. Imorse när jag gick från skolan vart jag så jäkla sugen på cola så gick och köpte varsin till mig och B (observera att det var BURK-COLA, det godaste!!!) till frukosten ;) Haha, är man fet så är man!

Nä, nu ska jag hålla mamma sällskap framför tvn igen, här har ni en till bild (från vf) från balen, i bilen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0