Galet!!!

Gårdagen var bara galen! Det var ju somsagt "personalfest" på Burger King. 
Dom hade köpt med sig mat, frukt, dricka osv. 

Det första dom gjorde när vi kom till parken var att blanda drinkar åt oss, och så fortsatte kvällen. Vid 12 begav sig jag och några svenska tjejer vidare. Vi skulle till något hotell, men självklart hade jag lämnat leget hemma. Dom är sjukt stränga här när det gäller sånt. Så då kom B och hämtade mig istället. Och idag mår jag faktiskt inte som jag förtjänar, borde ha mer ont i huvet men icket:) Skönt, kanske beror på att jag fick ganska många timmars sömn, och det tackar vi för:) 

Idag blir det jobb för hela slanten, 12-19.
Sen ledig till fredag, skönt:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0