INGET REGN!

Nej, inget regn här inte:) Oh så underbart!!!! Dock blåser det som fan men det gör inget ;)

Har verkligen inte kunnat sova inatt och jag hatar det. Jag ville vara pigg idag, dock känner jag mig pigg som en tupp nu så jag hoppas det stannar så! Har vaknat typ varannan timme känns det som och hoppats att klockan skulle vara 10 så jag fick gå upp men icket! Jag gav mig vid 9 och klev upp ändå, haha..

Nu har jag fjärilar i magen och är så otroligt förväntansfull på kvällen:) Tror den kommer bli helt underbar! Har mina kära vänner där, hela klassen, fina kläder, förhoppningsvis god mat, Björn och förstås klackar! Tror inte det kan bli fel faktiskt!

Nu ska jag packa ner de sista sakerna jag har här hos pappa, duscha kroppen, smörja in mig med en underbar bodylotion och bara ta det lugnt innan jag ska gå till mamma och fixa håret. Jag är väldigt spändpå hur det kommer bli men tror det blir grymt!! Nu har jagverkligen en helt annan stil än förra året. Förra året var jag mer "prinsessaktig" med ljusrosa/beige klänning, lockigt utsläppt och lätt sminkning! Ni får se resultatet av iår imorgon eller något:)


Förra året. Fint väder och allt, önskar att solen tittar fram senare:)
Men tur att det är ljust och inte jättetjocka moln iaf! Hoppas det håller i sig!

Ni som inte går balen får komma och kika:)
Nu ska jag kila, ha en bra dag. Det kommer verkligen jag att ha, åååhh :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0