jag avlider!!!!!!

Finns det något värre än att svettas när man sover????
Jag tror faktiskt inte de. Jag har lust att slita av skinnet, 
så varmt är det!!!!! Och man sover inte speciellt djupt heller.
Vilket resulterar i att man är trött hela tiden!

Såg iaf att imorgon ska det vara molnigt så då kanske inte solen lyser rakt på lägenheten så att man svettas ihjäl!!!!!!! Men det är underbart med bra väder:) Helt klart! Undantag när man jobbar och sover, haha!

Ja, börjar iaf klockan 1 idag så framtillsdess vet jag inte vad jag ska göra.
Björn, Pontus och Kalle ska fara och bada idag, åh jag vill också!!!!!
Men B är ledig denna vecka så vi far nog någon dag då jag också är ledig:) 

Nä, jag måste svalka mig nu! Ha det skönt på stranden eller vars ni nu är:)

Kommentarer
Postat av: Elin

Ååh, ja jag vet, jävla killar, jag ville också bada!!!



Men, nån måste ju försörja familjen ;) hehe, och i våra fall verkar det vara kvinnorna! Ikke sant? ;P

2009-06-27 @ 18:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0