Jobb!

Vaknade av att det var jättevarmt i lägenheten och solen sken som attan!!!
Fasen att jag ska jobba idag.. Men är ledig imorgon:) Dom lovar jättefint väder hela veckan så. Dock jobbar jag onsdag torsdag också. Men ledig fredag så hoppas på den dagen:)  Idag jobbar jag 11-18, har ju bara jobbat 4 timmar de senaste gångerna så får se hur det går. Man får ju mat osv. Men är inte så förtjust i burger king... men det finns ju mackor man kan göra:) 

Imorgon är det min och Björns 2årsdag. Shit vad tiden springer iväg.
Vi ska nog "fira" den när vi fått egen lägenhete och så men imorgon ska vi nog göra nåt ändå:) kanske picknick bara vi2 eller något! Det blir nog bra. 

Nä, nu svettas jag hjäl här. Måste gå.
Önska mig lycka till på jobbet... Ha en bra dag:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0