Lägenhet

Sitter och kikar på lite lägenheter i Oslo. Hittade precis en lägenhet på samma område som Elin och Pontus bor på, en möblerad 2a, 45 kvadratmeter, nära till stan, 9000kr i hyra. Dyr, men det är inte direkt lätt att hitta en billig lägenhet i Oslo kan jag lova. Den såg iaf riktigt fin ut så B ska ringa på den idag:) Så kanske vi får komma och kolla på den när vi kommer dit!!

Nu ska jag se DH och ba feta mig! Skönt:) Inte länge till jag bara kan ta det lugnt, får passa på nu innan "vuxenlivet" börjar på riktigt. Känns helt ofattbart att vi inte har någon skola kvar, hemskt, men spännande. Oj vad jag kommer att gråta på studenten, både av glädje och sorg!

MALTA -07




Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken gata låg lägenheten på? När var det inflyttning, eller var det "flexibelt" liksom? Har ni ringt? Var det möblerat å vitvaror å allt inkluderat eller?



(Svara i min blogg)



Taggar då ni kommer ;D

2009-06-02 @ 17:11:34
URL: http://elinmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0