Lockigt

Nu har jag lockat mitt löshår inför balen, lockarna ska inte vara så "lockiga", så därför ska de få "locka av sig" haha! Sen ska vi prova frisyren på onsdag också så då sparar vi lite tid:)

Då var jag uttråkad igen då, ids inte springa. Får faktiskt fara lat nu har jag bestämt. Ska istället cykla hem till mamma och hämta bilen, haha! Ska till tandläkaren imorgon, och jag är rädd. Förra gången hade jag, jag vet inte hur många påbörjade hål och några hål som jag var tvungen att laga. Då sa hon att om jag sköljde med fluorskölj efter varje middag, borstade tänderna noga och använde tandtråd så skulle de gå bot av sig själv. Tandtråden har jag faktiskt varit duktig med men fluorsköljet har varit mindre bra. Mitt minne är inte alltid på topp om man säger så.... Så fasar över vad hon kommer att säga imorgon......

Jaja, nu ska jag trampa iväg. Haj:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0