lör.

Gårdagen var trevlig:) Vi började hemma hos elin&pontus sen for vi vidare in mot stan, såg massor med band osv. Det var SJUKT mycket folk, dom hade räknat med 100 000 pers. men tror inte riktigt att det var Så många men. Jaja, sen for vi hem till e&p igen, vi, elins kompisar, kalle osv. Trevligt:)

Kunde inte sova längre, så jävulst varmt här i lägenheten!!!! Men hade ändå ställt klockan på 10 så. Börjar jobba 12, men jobbar bara 4 timmar idag igen och gårdagen gick riktigt snabbt, lärde mig väldigt mycket också:) 

Påtal om något helt annat. 
Jag har hittat min favorit affär här i Oslo, "sorbet" heter den.
Finns nog i sthlm, göteborg och andra ställen i sverige, 
men jag har aldrig varit i den förut. Väldigt fina tunikor, klänningar, jackor osv. till ett bra pris!
Köpte en tunika och ett par svart/gråa jeansleggins därifrån igår, de hade 50% på typ allt:)

Jaja, nu ska jag duscha. Ikväll blire lugnt framför tvn tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0