mån.

Egentligen var det första arbetsdagen för mig idag men tydligen måste dom ha glömt bort de eller nåt. Gick dit och frågade efter han jag pratat med, men han var inte där så fick ett nummer, där ingen svarade. Sedan ringde en annan kille upp och sa att han skulle undersöka saken. Hursomhelst blev det sagt att jag skulle på upplärning imorgon 13.00 så nu fan ska jag dit, haha! Jag vill ju jobba!!!!!

Så idag har jag och elin (hon var ledig) baaara slappat, gick en sväng på stan då hon köpte lite saker. Sedan gick vi hem med pojkarna, björn hade dock gått vilse efter han varit hos kalle men hittade hem tillslut ;) Nu är elin och pontus och tränar sen när de kommer tillbaka blir det film och gotta!

HADE:)

Kommentarer
Postat av: caisa

hej bruden! allt bra i oslo? vad är det för jobb du har fått? låter ju toppenmysigt tycker jag.



ang. USM-kortet så har jag inte köpt något än. Jag ska få låna tildas kort i 2.5 vecka för hon är utflugen från stan. Är helt klart intresserad av ditt erbjudande! :)

2009-06-15 @ 22:02:45
URL: http://caisamais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0