Nörd

Fy vilken nörd jag är. Jag orkar verkligen inte röra på mig, alldelens för lat för det idag och om jag får försvara mig så har jag faktiskt ont i huvudet. Istället har jag suttit och sett massa desperate-avsnitt, repris av topmodel och sex and the city. Plus det så bev jag inspirerad av jea och gjorde stekta äpplen i kanel och socker som jag har frossat i mig. Bra inför balen? Nej. Men just nu bryr jag mig inte, eller jag tänker inte, jag gör bara, haha!

Ikväll skulle jag egentligen vara med philippa, men hon kunde inte så ska nog bara ta det lugnt. Vet inte om jag håller på att bli sjuk, fårinte fårinte fårinte, nejnejnej!!!!!

Uppdaterar när Björn har ringt lägenheten, åh!


Känner mig ungefär såhär glad just nu,allt går åt rätt håll:)
Men somsagt, borde bättra på hållningen, haha. Bild från Kroatien -07!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tyckte du om äpplen med glass? :)

2009-06-02 @ 23:08:37
URL: http://jeaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0