Packa, städa och allt vad en flytt innebär

Har packat ner iprincip allt jag äger här hos pappa, hos mamma är det ännu mer. Jisses, hur ska jag få plats med allt? Hur ska vi få plats med allt i bilen? Ja, bra fråga... Vi får proppa helt enkelt! Känns skönt att ha gjort bort endel av det nu iaf. Har endfel att göra imorgon, ska prova uppsättningen, fara ner på stan, träffa B osv! Sen måste jag göra mig fin inför torsdagen, som ex. att fixa naglarna, ansiktsmask ochsåvidare. Ja, det blri nog bra det:)

Var somsagt hos tandläkaren imorse, fick gapa STORT i en hel timme, usch vad jobbigt det var. Hatar tandläkaren. Dock blev jag positivt överraskad av bedövningen som hjälpte för en gång skull och inte gjorde jätteont att ta. Tackar för det:)

Ikväll ska jag umgås med min kära vän philippa! Får se vad det blir. Men först blir det en sen frukost bestående av päronkräm och sen ska jag umgås med dom desperata hemmafruarna ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0